11 stycznia 2014

Małe szklane buteleczki!

Hej !!!
Właściwie butelki przyszły niedługo po tym jak w czwartek pisałam posta. Niestety nie miałam wczoraj czasu żeby napisać posta i wstawić zdjęcia.Buteleczki są malutkie nawet mniejsze niż się spodziewałam. Z drugiej strony to nawet lepiej ponieważ jak zrobię kolczyki to nie będą ciężkie. Mogę wam powiedzieć że  zrobiłam kilka rzeczy z modeliny , a ponieważ nie dostałam jeszcze paczki z modeliną to rzeczy są z 6 kolorów barw ( niebieski , czerwony , zielony , żółty , biały i czarny ) i niestety nie mają jeszcze zawieszek żeby zrobić z nich łańcuszki itp.Mogę wam powiedzieć co już zrobiłam:
- pianki , lizaka ,tęczowy torcik  , butelkę z jedną  czerwoną papryczką chili ,ciastkowego potwora ( Wygląda okropnie moim zdaniem ) i mój własny wymysł : czerwoną dynię!! ;) Niestety nie pokaże wam fotek ponieważ nie są jeszcze upieczone a najpierw muszę powtykać do nich półfabrykaty.Dostałam oststnio na  e-mail wiadomość od Kasi  M>>>>>>>>> :
Bardzo podoba mi się twój blog!
Chciałabym się spytać czy jeśli zaczniesz robić z modeliny to znaczy że nie będzie już normalnych postów???????
tylko takie że np. pokazujesz nowe wyroby??
I tak odpowiedziałam:
Oczywiście że nie!
Będę starała się po równo wstawiać posty. Trochę o modelinie trochę normalnych.
Pozdrawiam.
Teraz przejdźmy do butelek:

Jest ich 20 sztuk.

Osiągają ok. kilkanaście milimetrów.

 Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

13 komentarzy:

  1. fajny blog :)
    http://sweet-and-sunny1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna taka buteleczka :)
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania piękna suknia.
    http://ajkstyle.blogspot.com/2014/01/dressale-wygraj-suknie-balowa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się Twój blog. Piszesz tak otwacie oraz miło sie czyta :)
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/
    Obserwójemy? Zacznij pierwsza,a ja sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś Nominowana do LBA :)
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Jesteś naprawdę kreatywna! Bardzo podoba mi się twój blog!
    Jest tu tyle optymizmu. Co dziennie sprawdzam czy nie ma nowego posta! ;)
    Ja też zaczęłam lepić z modeliny. Ale niestety nie mam jeszcze blog!
    Więc na razie komentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wygląd bloga :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow szukam takich buteleczek już od miesiąca , gdzie je kupiłaś?
    Może obserwacja ? jak tak to zacznij ;3
    http://firo1331.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne buteleczki. Ładnie wyglądałyby z liścikiem w środku jako naszyjnik.
    Bardzo ładnie wyglądają. Będę zaglądać częściej:)

    Pozdrawiam, Zuza.
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "Normalne posty" hehe zależy co dla kogo jest normalne :d
    Buteleczki to całkiem fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz